Τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, για πρώτη φορά στην ιστορία τους, έχουν πλήρες και ολοκληρωμένο σχέδιο τουριστικής προβολής

Το νησί της Ρόδου, ως τουριστικός προορισμός, εισήλθε για πρώτη φορά στην ιστορία του στην ψηφιακή εποχή

Γ. Χατζημάρκος: «Ανταποκρίθηκαμε στο κάλεσμα και καλύψαμε το κενό του ΠΡΟΤΟΥΡ χωρίς ούτε ημέρα καθυστέρησης, το κάναμε και συνεχίζουμε να το κάνουμε με προσήλωση στο περιέχομενο της προβολής και  όχι με στόχο την διάσωση προσώπων ή “μικροφώνων”»

Σαφείς αποστάσεις από τις συζητήσεις σχετικά με την τουριστική προβολή του νησιού της Ρόδου, έλαβε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος .

Στην συνέντευξη Τύπου που έδωσε σήμερα, Δευτέρα, κατέστησε σαφές ότι η περίοδος της διαβούλευσης για την χάραξη του στρατηγικού σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης ήταν μακρά και σε αυτήν κλήθηκαν όλοι ανεξαιρέτως  οι φορείς να καταθέσουν τις προτάσεις τους.

Όπως τόνισε ο Περιφερειάρχης, σε αυτήν την παρατεταμένη περίοδο διαβούλευσης, όλες οι προτάσεις που κατατέθηκαν, ενσωματώθηκαν στο τριετές και ανά μήνα,  σαφώς καθορισμένο στρατηγικό πλάνο δράσης, που τέθηκε σε εφαρμογή από τον Ιανουάριο του 2016 και  το οποίο εκπόνησε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την πλέον εξειδικευμένη ομάδα συνεργατών, για την αποτελεσματική προβολή και την διαφήμιση του προορισμού. Από αυτήν την διαδικασία, καμία πρόταση που κατατέθηκε επισήμως δεν παραλείφθηκε, όπως ψευδώς διαδίδεται.

Κατά συνέπεια, στο πλαίσιο του Στρατηγικού σχεδίου, το πλάνο προβολής της Ρόδου υλοποιείται απρόσκοπτα και με εξασφαλισμένη την χρηματοδότησή του από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ενώ για πρώτη φορά  στην ιστορία της ως τουριστικός προορισμός, η Ρόδος εισέρχεται στην ψηφιακή εποχή. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι για πρώτη φορά η Ρόδος, περνά σε άλλο επίπεδο όσον αφορά την προβολή της στις διεθνείς αγορές, αφού χάρη στην Περιφέρεια, της δίνεται η δυνατότητα να  κάνει χρήση των πιο εξελιγμένων εργαλείων τουριστικού marketing.

Ο κ. Χατζημάρκος, αναφερόμενος στην επίπονη προσπάθεια που κατεβλήθη από την Περιφέρεια στο διάστημα του ενός και πλέον χρόνου, σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία, προκειμένου να στηριχθεί ο τουρισμός των νησιών του Νοτίου Αιγαίου, δήλωσε:

«Οφείλαμε να κάνουμε το καλύτερο για τα νησιά μας και βεβαίως και για τη Ρόδο. Καθήκον μας είναι να στηρίξουμε την κινητήριο δύναμη της οικονομίας του τόπου μας, τον τουρισμό, και το κάναμε με πολλή δουλειά, με μεγάλη δαπάνη πόρων, με σοβαρότητα και προσήλωση στο στόχο μας, στην πιο δύσκολη στιγμή. Σε μια συγκυρία πρωτοφανώς αρνητική, εν μέσω προσφυγικής κρίσης, capital controls και με πολλές “φωτιές” να ανάβουν στη γειτονιά μας, ήταν επιτακτική ανάγκη να προστατεύσουμε και να αναδείξουμε την ιδανική εικόνα των νησιών μας. 

Ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα και καλύψαμε το κενό του ΠΡΟΤΟΥΡ χωρίς ούτε ημέρα καθυστέρησης, το κάναμε και συνεχίζουμε να το κάνουμε με προσήλωση στο περιεχόμενο της προβολής και  όχι με στόχο την διάσωση προσώπων ή “μικροφώνων”. Τώρα, το γιατί αυτοί που επί δεκαετίες έπαιρναν ως αποκλειστικό κριτήριο της επιτυχίας της προβολής τις αφίξεις στο αεροδρόμιο “Διαγόρας” της Ρόδου, σήμερα που οι αφίξεις σημειώνουν άνοδο, άλλαξαν το κριτήριο τους, νομίζω ότι το καταλαβαίνουμε όλοι.

Η εξέλιξη της τουριστικής περιόδου, παρά την αβεβαιότητα και την ρευστότητα της διεθνούς συγκυρίας, έρχεται να δικαιώσει τις προσπάθειές μας και να καταδείξει πως η επιλογή της Περιφέρειας να εκπονήσει έγκαιρα και για πρώτη φορά στην ιστορία των νησιών μας ένα πληρέστατο στρατηγικό σχέδιο προβολής, παράλληλα με την επένδυση, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας, στα πιο σύγχρονα εργαλεία τουριστικού marketing, ήταν μια σωστή επιλογή που λειτουργεί ως το πιο ισχυρό δίχτυ ασφαλείας για τον τουρισμό των νησιών της Περιφέρειας και φυσικά για τον τουρισμό της Ρόδου».

Κοινοποιήστε: