Σε εξέλιξη το μεγαλύτερο έργο ηλεκτροφωτισμού και φωτεινής σηματοδότησης Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Κω, από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Φορέας υλοποίησης του έργου είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η οποία και το χρηματοδοτεί από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεών της

Ξεκίνησε και βρίσκεται σε εξέλιξη το μεγαλύτερο

Φορέας υλοποίησης του έργου είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η οποία και το χρηματοδοτεί από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεών της
———————————————–
Ξεκίνησε και βρίσκεται σε εξέλιξη το μεγαλύτερο έργο οδοφωτισμού όλου του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου της Κω, ένα έργο που από τα πρώτα τμήματα του που παραδόθηκαν, έδειξε την μεγάλη διαφορά που κάνει η άρτια μελέτη και η επιμελής υλοποίηση.
Το έργο σε πρώτη φάση, αφορά στη συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού, στις περιοχές που υπάρχει και συγκεκριμένα στην αντικατάσταση λαμπτήρων, ηλεκτρικών εξαρτημάτων, βαφή ιστών, αντικατάσταση κατεστραμμένων ιστών και φωτιστικών και καλωδίων, καθώς και στην αντικατάσταση κατεστραμμένων πινακίδων σήμανσης και στην αποκατάσταση διαγραμμίσεων, στο παρακάτω επαρχιακό οδικό δίκτυο:
1. Κως − Ζηπάρι − Λινοπότι − Αντιμάχεια − Καρυδιά – Κέφαλος.
2. Κως − Ασκληπείον − Χαϊχούτες − Ασφενδιού − Αμανιού − Πυλί − Καρδάμαινα
3. Αντιμάχεια −Μαστιχάρι.
4. Κως − Ακρωτήριο − Ψαλίδι − Ιαματικές Πηγές.
5. Κως − Σκανδάρι (Φανός).
6. Από διακλαδώσεως της υπ’ αριθ. 1 επαρχιακής οδού ως Πλατάνι.
7. Ζιπάρι −Ασφενδιού.
8. Από διακλαδώσεως της υπ’ αριθ. 1 επαρχιακής οδού ως Τιγκάκι.
9. Λίμνη − Πυλί.
10. Από διακλαδώσεως της υπ’ αριθ. 1 επαρχιακής οδού ως Μαρμάρι.
11. Από διακλαδώσεως της υπ’ αριθ. 1 επαρχιακής οδού ως όρμο Κεφάλου – Κέφαλο.
Περιλαμβάνονται επίσης οι εγκαταστάσεις φωτεινής σηματοδότησης στους δύο κόμβους του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Ν. Κω στις θέσεις Τιγκάκι – Θερμοκήπια και Πελαργός.
Σε επόμενο στάδιο προβλέπεται η επέκταση του ηλεκτροφωτισμού στα τμήματα του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου της Κω, που δεν είναι φωτισμένα, παράλληλα με την κατασκευή στηθαίων ασφαλείας.
Για το έργο αυτό έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος και η διαδικασία δημοπράτησης βρίσκεται στη φάση της ολοκλήρωσης.
Περιλαμβάνει κατασκευή υποδομών για την επίτευξη άνετης και ασφαλούς κυκλοφορίας κατά τις νυχτερινές ώρες σε μεγάλο μέρος του ΕΟΔ και συγκεκριμένα:
1. Έξοδος πόλης Κω έως είσοδο Ζηπάρι: Οι εργασίες περιλαμβάνουν στον ηλεκτροφωτισμό τριών κενών τμημάτων και στην άρση προβλημάτων, όπως αντικατάσταση φωτοβολταϊκών στον κόμβο Πελεζίκι.
2. Έξοδος Ζηπάρι έως Σταυρού Πέραμα: Θα γίνει επέκταση του ηλεκτροφωτισμού και κάλυψη των δυο κενών τμημάτων. Επιπλέον περιλαμβάνει αντικατάσταση ιστών
στην περιοχή Λινοπότι.
3. Επαρχιακή οδός Καρδάμαινα: Θα κατασκευαστεί το δίκτυο ηλεκτροφωτισμού της οδού Αντιμάχεια – Καρδάμαινα, η οποία δεν φωτίζεται καθόλου.
4. Επαρχιακή οδός Μαστιχάρι: Θα κατασκευαστεί το δίκτυο ηλεκτροφωτισμού της οδού Μαστιχάρι, η οποία δεν φωτίζεται καθόλου.
5. Κως − Ακρωτήριο – Ψαλίδι: Οι εργασίες στο τμήμα Κως – Ψαλίδι περιλαμβάνουν
αποξήλωση όλων των ιστών, επανατοποθέτηση 48 φωτιστικών και επέκταση του
ηλεκτροφωτισμού κατά 1.500 μέτρα από το ξενοδοχείο “Dimitra” έως το ξενοδοχείο
“Michellagelo”.
6. Αεροδρόμιο – Φυτώριο: Θα κατασκευαστεί δίκτυο ηλεκτροφωτισμού 7
χιλιομέτρων.
Φορέας υλοποίησης των δύο έργων είναι η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και χρηματοδοτούνται από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Με την έναρξη της πρώτης φάσης του έργου, ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος δήλωσε:
«Στην Κω, μόλις ξεκινήσαμε το μεγαλύτερο έργο οδοφωτισμού όλου του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου του νησιού. Ένα έργο που από τα πρώτα τμήματα του που παραδόθηκαν, έδειξε την μεγάλη διαφορά που κάνει η άρτια μελέτη και η επιμελής υλοποίηση. Το πρόγραμμα μας στην Κω, στην πρώτη του φάση προβλέπει την αλλαγή του φωτισμού σε όλο το υφιστάμενο δίκτυο. Στο αμέσως επόμενο στάδιο, προβλέπεται η τοποθέτηση νέων ιστών οδοφωτισμού σε όλο το Επαρχιακό δίκτυο, που δεν είναι φωτισμένο, και δεκάδων χιλιομέτρων στηθαίων ασφαλείας. Το έργο που παράγεται στα νησιά μας, είναι αντιστρόφως ανάλογο των ανθρώπινων και οικονομικών πόρων που έχουμε στην διάθεση μας, είναι αντιστρόφως ανάλογο των εμποδίων που βάζει το νομοθετικό πλαίσιο των δημόσιων έργων, αλλά ευθέως ανάλογο του δικού μας αισθήματος ευθύνης και αξιοπιστίας».
Κοινοποιήστε: